• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Управлінська діяльність

УПРАВЛІННЯ

ПІДСЕРЕДНЯНСЬКОЮ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЮ ШКОЛОЮ І-ІІІ СТУПЕНІВ

Модель управління Підсереднянською загальноосвітньою школою І-ІІІ ступенів як закладом загальної середньої освіти базується на основних нормативних документах, в першу чергу на Статуті школи та Концепції розвитку закладу.

Метою удосконалення системи управління школи є забезпечення конкурентоспроможності закладу на ринку освітніх послуг.

Місія школи – створення освітнього середовища для навчання і творчості учнів, в якому вчителі, учні та батьки співпрацюють в колі однодумців.

Відповідно до поставленої мети визначенозавдання школи:

  • створення необхідних умов для здобуття учнями повної загальної середньої освіти відповідно до Державних стандартів початкової та базової середньої освіти;
  • забезпечення реалізації державної політики щодо охорони життя та здоров’я учасників освітнього процесу;
  • формування і розвиток соціально зрілої, творчої особистості з усвідомленою громадянською позицією, почуттям національної самосвідомості, а також створення умов для оволодіння систематизованими знаннями про природу, людину, суспільство, культуру тощо;
  • організація освітнього процесу на підставі вимог сучасної педагогічної науки, забезпечення умов розвитку педагогічного колективу шляхом переходу до соціально орієнтованих педагогічних технологій;
  • створення сприятливих умов для впровадження інформаційно-комунікативних технологій в освітній процес;
  • розвиток природних позитивних нахилів, здібностей та обдарованості учнів, потреби і вміння самовдосконалюватись;
  • підвищення результативності навчальної діяльності учнів у вивченні навчальних предметів;
  • створення системи адаптивного управління з метою забезпечення конкурентоспроможності школи на ринку освітніх послуг.

Впровадження цієї моделі управління передбачає наступні напрямки діяльності:

1.Дослідження динаміки розвитку закладу з усіх напрямків діяльності на основі моніторингових процедур.

2.Інтенсифікацію управління.

3.Зростання професіоналізму адміністративного апарату.

4.Колегіальність в окресленні та рішенні проблем.

5. Комп'ютеризацію закладу та інформатизацію діяльності педпрацівників школи.

5.Природовідповідний розвиток кожної особистості як учня, так і вчителя.

Кiлькiсть переглядiв: 175

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.