Щодня поспішаємо зранку до школи
Щоб двері найменшим в світі знань відчинить.
Щоб творчості іскру і віру у себе
У кожному серці зуміть запалить.
Кредо "Шукати і знаходити, не зупинятися на досягнутому!
Методична проблема «Удосконалення методичної компетентності вчителя шляхом впровадження інноваційних педагогічних технологій»
Вчителі початкової школи працюють над вирішенням завдань:
- формування фахової компетентності педагогів щодо психолого – педагогічного проектування навчально-виховної роботи;
- осмислювати особистий рівень професійної компетентності, розроблювати моделі індивідуального маршруту формування професійної майстерності;
- формування потреби педагогів в інноваційній діяльності;
- формування професійної компетентності конкурентноспроможного вчителя, його світоглядні орієнтації, виробляти власну філософію життєдіяльності, самоідентифікації та самореалізації в кожній із сфер суспільного життя;
- розвиток творчих можливостей педагогів в умінні самостійно конструювати власну діяльність, орієнтуватися в інформаційному просторі, використовуючи набуті знання на практиці;
- виявлення, узагальнення й поширення педагогічного досвіду.
Методичне об'єднання вчителів початкових класів
Городна Алла Миколаївна, керівник методичного об'єднання, спеціаліст першої категорії. Бірюк Олена Іванівна, спеціаліст. Гапонова Валентина Іванівна, спеціаліст першої категорії Гнєдик Ольга Володимирівна, спеціаліст першої категорії
Кiлькiсть переглядiв: 401
Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.